Waarom moet ik voorrijkosten betalen?
Onze dierenarts is tijd kwijt aan de rit naar uw huis toe. Daarnaast zijn er benzinekosten. Deze kosten zijn verwerkt in de voorrijkosten.

Hoe zijn de kosten van een bezoek opgebouwd?
De totale kosten zijn afhankelijk van hetgeen waar u ons voor nodig hebt. U betaalt echter altijd de voorrijkosten, behalve wanneer u 5 of meer huisdier tegelijk wilt laten helpen. De opbouw is logisch:

  • voorrijkosten + consult + behandeling (+ evt onderzoek indien nodig)
  • voorrijkosten + vaccinatie en/of chip (+ evt onderzoek indien nodig)
  • voorrijkosten + euthanasie

Opereren jullie ook thuis?
NEE! Een operatie is een specialistische handeling die in onze ogen niet thuis of in een busje behoort plaats te vinden. Tijdens een operatie kunnen er altijd complicaties optreden. In zo’n geval wilt u er niet aan denken dat uw huisdier bij u thuis ligt of ergens in een busje zonder de juiste medische apparatuur die nodig is om adequaat in te kunnen grijpen. Kortom, nee wij opereren in onze klinieken en niet bij u thuis of in een busje.

Maar ik heb wel eens gehoord dat er ook dierenartsen opereren in busjes die helemaal zijn omgebouwd naar een soort ambulance, dan kan het toch wel?
Naar onze mening is een dierenarts een professional die in eerste instantie handelt vanuit een dierenkliniek, van steen dus. Het is in onze ogen dan ook onverantwoord chirurgische ingrepen te verrichten bij mensen thuis, danwel in een busje. U kunt uw huisdier door ons laten opereren in een van onze klinieken. Meer informatie over onze klinieken leest u hier.

Hoe maak ik een afspraak?
U kunt even bellen met een van onze assistentes voor het maken van een afspraak. Telefoonnummer: 085 – 0 47 55 47.

Krijg ik korting als ik meer dan 1 dier laat vaccineren?
Ja, net als in onze klinieken krijgt u een korting op de vaccinatie van uw tweede huisdier, wanneer u voor beiden op hetzelfde moment een afspraak maakt. Informeer bij onze assistente voor meer informatie via 085 – 0 47 55 47.

Krijg ik korting op de chip als ik een afspraak maak voor meer dieren tegelijk?
Ja, voor de chip geldt een korting bij meerdere dieren. Informeer hierover bij onze assistente: 085 – 0 47 55 47.

Hoe betaal ik Mijn Dierenkliniek Aan Huis?
Wij beschikken over een mobiel pinapparaat. U kunt dus eenvoudig via pin betalen. Uiteraard is een contante betaling mogelijk en eventueel kunt u betalen met credit card.

Tussen welke tijden komt Mijn Dierenkliniek Aan Huis?
Wij zijn flexibel. Belt u even met een van onze assistentes, zij kan samen met u een afspraak inplannen op het door u gewenste tijdstip. Tel. 085 – 0 47 55 47

Komen jullie ook voor spoedgevallen thuis?
Nee! Voor spoedgevallen dient u langs te komen in één van onze dierenklinieken. Klik voor meer informatie hier.

Waarom komen jullie niet thuis voor een spoedgeval?
Wij willen uw huisdier die zorg geven die het verdient. Zeker in het geval van spoed. Omdat onze klinieken van alle moderne middelen zijn voorzien en wij deze niet in de auto mee kunnen nemen naar uw huis dient u bij spoedgevallen altijd uw huisdier mee te nemen naar een van onze klinieken. Meer informatie leest u op deze pagina.

Komen jullie ook langs voor de gratis puppy -en kitten check op 6 maanden leeftijd?
Nee, de gratis puppy -en kitten check die wij aanbieden op een half jaar leeftijd, evenals andere acties zoals de gratis gebitscontrole tijdens de maand van het gebit doen wij niet aan huis.

Kan ik mijn klantkaartpunten inwisselen voor behandelingen aan huis?
Nee, de Mijn Dierenkliniek Klantkaart is uitsluitend geldig in onze klinieken.

Ik ben lid van de Mijn Dierenkliniek Club, komen jullie ook aan huis om mijn huisdier te vaccineren?
Nee, het Mijn Dierenkliniek Club voordeel geldt niet voor onze Mijn Dierenkliniek Aan Huis service.